Jumaat, 13 Januari 2012

Hye...apa khabar????selamat pagi semua!!!!haha...semalam aku tgk citer ombak rindu.Best sangat citer tu.aku suka endingnya tapi aku  xsuka awalan citer tu..Sedih gak r aku dibuatnya...He3 dalam tu ada Aoron Aziz berlakon...tu yang aku suka tu...cuma aku xsuka watak dia yang awal2 tu...xsesuai dgn dia..bagi aku,dia sesuai dengan watak romantik,sweet gitu...ha3 macam dalam cita yang dia berlakon dengan Siti  Saleha tu..Best sgt citer tu...So,korang yang di luar sana yang xtgk ombak rindu,korang memang rugi r..he3 macam aku ni promoter untuk cita tu plak..Perasan giler dia ni...Ha3 perasan pun perasan la..Aku x kisah pon...Janji aku enjoy..oh ya,sebelum tu aku ada tgk satu movie ni..Nama movie tu ialah First Love(A little thing called love)..Citer Thailand tapi best sgt.Citer ni berkisar tentang seorang gadis yang sangat buruk rupanya,mempunyai kulit yang gelap,kurus kering and memang hodoh la..Tapi,suatu hari ni,dia suka kat senior dia ni(lelaki la)..Senior dia ni bukan calang2 orang taw...Senior dia ni muka dia hensem sgt..Semua gadis tergila-gilakan mamat ni..Dia yang hodoh ni(gadis tu la) sentiasa cuba pelbagai cara nak menangkan hati senior dia tu(maksudnya nak mengorat la kiranya).Tapi mamat tu pun selalu dikelilingi gadis cantik.Asyik2 ada je gadis yang cantik cuba ambil kesempatan nak dekati mamat tu...Mamat tu baik and hensem..tu yang dia layan semua orang cam biasa....Namun berjayakah si gadis buruk rupa ni menambat hati si senior hensem sekali ini?? Ha3,kalau nak taw,kenalah tgk cter tu sendiri k..Kena tgk sampai habis taw..Percayalah,cter tu ada keistimewaannya yang tersendiri..Memang 5 star r cter ni..Cuma I hope orang yang buat citer ni,lain kali bagi panjang sikit ending dia baru la best sgt2...



3 ulasan: