Rabu, 14 Disember 2011

Exercise ni....

hey,jumpa lagi.Hari ini aku terbangun lewat(hu3,sdihnya).aku ingat nak exercise pagi2 ni tapi terbangun lewat plak..bengang tol.aku xtahu la sama ada aku yang pekak atau alarm hp aku yg x bunyi or maybe i'm the one who slept so much until i can't realize that it's already late morning.tapi aku sembahyang subuh k.ish kan bagos kalau aku bgn tadi,boleh gak aku exercise(kuruskan bdn).Ha3....kalau x,mesti da berkilo2 lemak2 yang ada kat badan aku ni dah dibuang..so regretful.eeee,geramnya!tapi xpela nak buat macam mana dah xde rezeki orang kata..hurm,redha jela.Jadi aku ingat petang ni aku nak exercise la.Mari kita keluarkan peluh ramai2 and kurangkan lemak2 dalam badan because 'Healthy mind comes from healthy body'.

exercise ni actually seronok tapi kind of bosan jugak la kalau buat sorang2 ni.lagi best kalau buat ramai2.mesti lagi kecoh punyalah.kata orang,kalau ramai2 ni,penat pon takkan terasa.And kalau letih and penat sekali pon,even though  rasa macam nak putus asa sekali pon,percayalah dengan adanya ramai orang,of course,dorang semua akan bagi semangat kepada anda yg penat tu supaya don't give up k.ha3 macam wonder pet la.'Apa yang penting???Kerjasama!!'Dah rasa diri ni macam budak2 la plak bila cakap pasal citer wonder pet ni..sori k.aku  bukan budak2 lagi.I have grown up enough as a young lady.K la aku nak kena p smyg ni n then i'm going to exercise.See you again.Bye>>>>.



1 ulasan: