Rabu, 23 Mei 2012

rotiku..puasaku..

hai semua..assalamualaikum.hari ni aku puasa sunat rejab.alhamdulillah,sekarang ni aku masih lagi boleh bertahan tapi perut ni dah berdisko dah..apa2 pon sabar jela ek,t nk buka puasa dah.he3 semalam time nk dekat waktu bukak puasa,agak2 pukul 7 tu,aku buat roti arab.buat doh 10 biji tapi aku goreng cuma 5 biji..he3 takut t habis,bazir plak kan..xbaik membazir ikut syaitan..si,buat sikit ja..sedap sangat roti arab yang aku buat sampai habis dimakan bersama2 keluarga..licin oooo...ha3 baki doh roti arab yang lebih tu aku buat roti tapi sekali kuar dari oven nampak cam aku buat pastri plak..tapi xpa nampak sedap..hurm mengiurkan tapi aku puasa..xbolehla nk rasa..kena tunggu bukak puasa dulu la..saja nk letak gambar roti i buat..tapi sori la gambar roti arab x sempat nk snap sebab dah masuk perut dah..lapaq sangat..ha3 k la selamat berbuka puasa ya buat sesiapa yang tgh berpuasa tu..k assalamualaikum..

inila roti yang i buat tuh..nmpak sedap kan?




Tiada ulasan:

Catat Ulasan